you're always on my mind, i think aboute you all the time.....ehm no!

haha gick inte så bra för mig att börja blogga igen, mne ja har inte hunnit, va knappt hemma i helgen så va skolan idag så har inte kunnat men nu så;) i fredags öppnade i iaf q så drog dit me sara fast hon drog därifrån efter ett tag så va där me massa andra, kom hem vid 12 tror jag, hade skit kul där! så va de nån full gubbe som kom och vicka min moppe när ja satt på den så landa på min hand och har fortfarande skit ont i den:( men sen i lördags så blev de dra ner på stan me sara, så va där me massa folk, sov borta också och hade skit kul! fast blev fett rädd, haha hände lite grejer;) eller vi gjorde typ en sak eller ah... haha men kom väll hem vid 4 på söndagen och typ duscha och sånt sen kom de en hit;) och va här till 10 typ, så idag va de ju skola, så drog ja och sara ner till stan ett tag efter skolan sen har ja bara fixat moppen en snabbis sen inte gjort nå mer tror jag, men ska sova nu eller nått så ja orkar upp i morgon, puss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0