skin skin som den sol du e, låt hela världen se till vackra leende, jag säger lys lys som den stjärna du e. du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med. hur du rör mig, talar, sättet du ser mig, tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

underbaraste låten som finns, jag lovar↑
.
.
.
.
SENASTE:
Dryck: energi dryck
Telefonsamtal: mamma
Sång du lyssnade på: here we go-wayne marshall & sean paul
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon 2 ggr: haha dejtat?
Varit otrogen: aa
Varit kär: ja
Förlorat någon speciell: ja.
Varit deprimerad: aa
Varit så trött så du somnat sittandes: haha ja
DINA 3 FAVORITFÄRGER:
svart, vit, rött
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Japp
Fått ditt hjärta krossat: ja
Skrattat så du börjat gråta: haha gör de typ varje dag!
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja!
Fått reda på någon som pratat om dig: får ju reda på typ allt tillslut
Kysst en kompis: haha ja
BLANDAT:
Hur många msn kompisar har du träffat: haha vet inte
Hur många barn vill du ha i framtiden: 0 eller 2
Vill du ändra ditt namn: ja
Vad gjorde du under din födelsedag: kommer inte ihåg
Vilken tid vaknade du idag: typ 3
Vad gjorde du runt midnatt: låg i saras säng tror jag
Någonting du längtar till: på onsdag
En sak du vill ändra om ditt liv: få en sak ja sakt ogjort
Vad lyssnar du på just nu: musik
Har du någonsin pratat med någon vid namn Jens: tror de
OM MIG:
Vad är ditt namn: hannah brask
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: vattumannen
Tjej eller kille: tjej
Skola: Åvestadal
Hårfärg: brunt
Lång eller kort: kort
Längd: mäter inte
Vad gillar du gällande dig själv: vet inte
Piercing: naveln & öronen
Tattoos: inte än
Höger eller vänster: Höger
DIN FÖRSTA:
Operation: snart ett år sen
Piercing: öronen
Tatueringen: inget än
Bästavän: sara<3
Sporten du spelade: haha vet inte, handboll tror jag
Husdjur: hund
Vaccination du minns: vet inte va den heter
Konsert: vet inte
Alkohol du drack: öl tror jag
JUST NU:
Äter du: choklad
Dricker du: inget
Är du påväg att: skriva
Lyssnar du på: musik
Väntar du på: att nått kul ska hända
I DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: kanske
Vill du gifta dig: tror de
Karriär: nå kul
VAD ÄR BÄST MED DET MOTSATTA KÖNET:
Läppar eller ögon: ögon
Pussar eller kramar: pussar
Kortare eller längre: Längre
Yngre eller äldre: Äldre
Romantisk eller spontan: Båda
Snygg mage eller snygga armar: mage!
Tatueringar eller piercingar: båda!<3
Känslig eller inte: mittimellan
Ragg eller förhållande: Förhållande tror jag
Bråkstake eller tveksam: haha bråkstake
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej de tror jag inte
Gjort något sjukt spontat: haha ja
Tappat dina glasögon eller linser: använder inte sånt
Haft sex: haha ja
Krossat någons hjärta: vet inte..
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: aa
Gråtit när någon dött: tror de
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja..
TROR DU PÅ:
Dig själv: nja.
Mirakel: nej
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Himlen: nej
Tomten: haha nej
Att kyssas på första dejten: ja
Änglar: hahah nej
SVARA ÄRLIGT:
Varit otrogen: ja
Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej
Att det är möjligt att vara trogen livet ut: nej tror inte på sånt...
Vad kan du verkligen inte leva utan: mina kompisar<3
Oskuld: nej
haha kan man ha tråkigare än att gö ett sånt här!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0