here we go

tja, drog ner på stan idag ett litet tag sen drog jag och nåra andra till lillsjön så bada vi och sånt,
så kom de lite folk dit också
sen drog vi tillbaka till stan, drog hem vid 8, hade fett kul där!
så har bara legat i soffan resten av dan:d
sitter iaf i sängen nu och lyssnar på musik och är as glad:D
haha vet inte verför direkt men aja
allt börjar gå bra för mig igen, och mår toppen och allt(Y)
blir stan i morgon också, så ska väll tråffa lite folk, ska försöka åka dit lite tidigare än va jag brukar tror jag
brukar bli att ja drar dit vid 4 men nu ska ja fan dit tidigare;)
haha men ah, ska glo fb nu och gö nå annat, puss;)
.
image description
haha 3 olika hårfärger under sommaren:d

Kommentarer
Postat av: Mia

Va kul är att allt börjar gå bra för dig! =)

2012-08-17 @ 12:30:48
URL: http://miasnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0